Voor ieder probleem is een oplossing.

Mijn naam is Matthias Brinkman en ik ben directeur / eigenaar van Services 4 Business. Als allround ICT´er help ik samen met mijn team van gekwalificeerde professionals bedrijven die een vraag hebben over ICT. Van het kiezen van laptops en beeldschermen, tot het inrichten van een veilige werkplek en back-up in de cloud: de afgelopen 20 jaar heb ik veel grote én kleine bedrijven geholpen.

Wanneer je een vraag hebt als: wat is de ideale hardware voor mijn bedrijf? Of hoe richten we een bedrijfsnetwerk veilig en optimaal in? Dan ondersteunt Services 4 Business je. Wij gaan namelijk voor een zorgeloze ICT omgeving. ICT moet vóór je werken!

Wat vinden klanten van ons?

Wat zijn de kernwaarden van Services 4 Business?

Klantgericht

Services 4 Business is een service- en supportorganisatie waar niet het portfolio maar samenwerking centraal staat. Wij streven naar een optimale ICT-werkomgeving, om bedrijven succesvol te laten zijn.

Klantgericht werken is communiceren en voortdurend samen bijsturen om doel en middel bij elkaar te brengen en verwachtingen goed te managen.

Samen bekijken we wat beter kan aan je ICT-infrastructuur om zo de automatisering (nog) vloeiender te laten lopen.

Verras de klant voordat deze jou verrast.

Flexibel

De diensten van Services 4 Business worden gevormd door mensen die kennis hebben van de markt, de technologie en de dynamiek die dat teweeg brengt.

Service 4 Business kan flexibel de juiste kennis leveren in de fase waarin de klant dat wenst. Van design, uitrol tot support en beheer.

Flexibiliteit is het vermogen om je aan te passen aan veranderende situaties.

Samen sterk

Samenwerken is het bundelen van individuele krachten.

En samen kunnen we meer bereiken.

Wij geloven in partnerships waarin Services 4 Business invulling of aanvulling geeft op specifieke kennisgebieden binnen de ICT keten en het portfolio van de klant.

Wil je snel, ga alleen. Wil je ver, ga samen.

Kennis

Services 4 Business is een kennisorganisatie die specialisten uit diverse ICT deelgebieden kan inzetten om de klant te ontzorgen.

Door onze kennis en ervaring te bundelen aan het portfolio van de klant ontstaat een krachtige propositie.

Kennis is macht maar kennis delen is kracht.

Onafhankelijk

Vanuit een onafhankelijke rol worden wensen van de klant geïnventariseerd, met als doel te komen tot een toekomstbestendige (ICT) oplossing.

Services 4 Business ontwerpt, realiseert en beheert bij dit proces de ICT. Een voorbeeld hiervan is het maken van de juiste keuzes van hard- en software, waar Services 4 Business in begeleidt.

Technologie is een middel en geen doel.

Wij ontzorgen

De zorg van de klant is onze core business.

Doordat we de ontwikkelingen van jou als klant goed proberen te volgen, zijn wij in staat de juiste gesprekspartner te zijn bij veranderingen. Dit zorgt ervoor dat de ICT hand-in-hand mee kan groeien.

Daarnaast staan we dagelijks klaar om de lopende issues snel en adequaat uit de weg te ruimen.

Ontzorgen is het nieuwe samenwerken.

Geschiedenis

Services 4 Business is bijna 20 jaar geleden gestart met haar dienstverlening voor grote en kleine ondernemingen. Nadat de ICT staat, is er vaak behoefte aan support op de geleverde hard- en software. Zo komen bedrijfsactiviteiten niet stil te staan. Wij opereren vanuit actie-gerichtheid. We zorgen dat problemen worden opgelost, ook al wordt het moeilijk.

Services 4 Business heeft als primaire doelstelling om voor al haar klanten een betrouwbare dienstverlener te zijn en te blijven. Daarom blijven wij continue investeren in goed opgeleid personeel en verzamelen we de juiste ICT’ers om ons heen. Dit geeft je de zekerheid van goedlopende ICT, zodat je je bezig kunt houden met het reilen en zeilen van je eigen business.

Zo staan wij in de wedstrijd

  • Jouw business moet altijd up and running zijn, wij vinden dat net zo belangrijk als jij;
  • Wij hebben een ´yes we can´-mentaliteit: wij gaan moeilijke ICT-problemen niet uit de weg, maar gaan door totdat wij het probleem hebben opgelost;
  • Wij houden van ons werk, dat doen we niet alleen tussen 9 en 5;
  • Van ICT-hygiëne (zorg gewoon dat het draait) tot automatisering en vernieuwing: beide ingrediënten zijn nodig voor succes.